Saturday, August 12, 2006

Ngentutan

Bayan semun lunga periksa nang dokter.
"loro opo sampeyan mun?" jare doktere.
Bayan semun terus cerito , " ngene lho dok, wis sesasi iki aku kok malih ngentutan".
Sak jam iso ping pitulikur aku ngentut, cuma untunge entutku iki ora mambu tur yo ora ono beneke, dadi gak ono sing weruh yen aku ngentut. Lha iki pas aku lungguh neng ngarepe dokter wae wis ping telu aku ngentut, tapi dokter ora ngerti tho, mergo iku mau entutku ora muni tur yo ora mambu. Cuma aku ora kepenak wae mosok Bayan mbois koyo aku iki kok ngentutan".
"Ooo ngono tho,..Nek ngono tebusen resep iki, seminggu maneh mbaliko mrene" jare doktere.
Pas wis seminggu Bayan semun mbalik maneh nang dokter. "wis enak-an mun?" takone dokter. "aku gak ngerti obat opo sing dokter wenehke winggi, entutku sakiki kok ambune malih koyo ndok bosok gak karuan, sampek aku arep mukok, tapi untunge entutku isih tetep ora muni:, jarene Bayan semun.
"Berarti saiki irungmu sakiki wis ora buntu maneh, saiki tebusen resep iki yo" jare pak dokter.
"Obat opo maneh iku pak dokter?" takone Bayan semun.
"Obat kopok" semaure pak dokter karo mithes irung,........

by GI

No comments: