Thursday, July 23, 2009

KaTePe

Dampak bom JW Mariot II plus Ritz Carlton, kaya biasane pengamanan ibukota diperketat. Pemda DKI nggelar operasi yustisi kependudukan. Nganakne razia KTP neng terminal-terminal, stasiun, malah mal-mal tertentu. Mula nek arep mlaku-mlaku neng Jakarta, aja lali nggawa KTP utawa paspor (nek sampeyan wong asing).
Semun sing lagek neng Jakarta ya lali gak nggawa KTP, pas neng Terminal Pulogadung ketangkep petugas.
Semun sakjane grogi, merga nate krungu ulahe RELA (pam swakarsane Malesa) sing nek razia wong Indonesia ngawur, maen tangkep, main sikat, main embat, maen penjara.
Tapi dudu Semun nek kurang akal.
"Selamat siang Pak... bawa KTP atau surat-surat?"
Ditakoni surat-surat karo petugas, Semun nyelathu: "Hari gini isik surat-suratan... kunoooo... gampangan kirim SMS Pak, gak perlu prangko gak sah bis surat!"
"Maksude saya, KTP atau surat keterangan.. sampeyan punya nggak?"
"Wah... kalo itu ndak ada saya, KTP saya lagi ditarik supaya lebih panjang di kampung.. tapi gimana kalo ini saja", Bayan Semun ngerogoh tas ngetokne buku cilik warna ijo.
"Lho surat apa itu.. sampeyan apa orang asing kok mau menunjukkan paspor?"
"Bukan Passpor Pak, ini layang kawin".
"Saya ndak butuh Surat Nikah sampeyan.. tapi KTP"
"Sampeyan iku jebule kok bodo sih Pak... KTP potonya cuma satu, dan tekennya cuma Pak Lurah sama saya... lha kalo surat nikah ini potonya aja dua serta teken-nya lebih banyak, ada saya, isteri, pak naib, pak lik saya dan pakliknya istri... dan bikinnya aja perlu pake pesta gak kaya KTP cukup dateng di kelurahan... mosok gak laku??"

No comments: